Najprawdziwsze bezgraniczne zaufanie
Dostarczamy przesyłki do niemalże każdego zakątka Europy w czasie 48–96 godzin.
Najkrócej powstrzymywane emocje
W GLS wiemy, że dostarczamy więcej niż przesyłki.
Oferujemy Usługę Ekspresową gwarantującą dostarczenie paczki następnego dnia do południa.
Dostarczamy przesyłki do niemalże każdego zakątka Europy w czasie 48–96 godzin.
W GLS wiemy, że dostarczamy więcej niż przesyłki.
Krajowa przesyłka ekspresowa jest zawsze połączona z jedną z usług TimeDefiniteServices. To Nadawca decyduje o tym, czy paczka zostanie doręczona przed 10.00 lub 12.00 w następnym dniu roboczym. Dostępna jest także dostawa przesyłek ekspresowych w sobotę.
Jeśli paczka nie dotrze na czas, koszty usługi zostaną zwrócone. Twoje korzyści to: usługi kurierskie i ekspres od jednego dostawcy.
GLS powiadamia Odbiorców e-mailowo o tym, kiedy zostanie doręczona ich przesyłka ekspresowa – wiadomość zawiera szczegółowe informacje takie jak przewidywany termin doręczenia oraz, w większości przypadków, trzygodzinny przedział czasowy, w którym przyjedzie kurier.
Ta bezpłatna usługa jest aktywowana automatycznie pod warunkiem, że Nadawca wraz z danymi paczki ekspresowej udostępni adres e-mail Odbiorcy.
Zdecydowana większość Odbiorców z wyprzedzeniem otrzymuje informację o dniu dostawy wraz z przewidywanym trzygodzinnym przedziałem czasowym, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Usługa InfoService jest aktywowana automatycznie – pod warunkiem, że Nadawca udostępni adres e-mail Odbiorcy wraz z danymi paczki. W przypadku, gdy dostawa nie może odbyć się zgodnie z planem, a GLS otrzymał numer telefonu komórkowego Odbiorcy, zostanie on poinformowany za pomocą wiadomości SMS o podjętych działaniach – na przykład o pozostawieniu przesyłki w najbliższym punkcie ParcelShop.
W przypadku przesyłek nadawanych poza granice Polski wiadomości wysyłane są w języku angielskim, francuskim, włoskim, niemieckim lub czeskim w zależności od kraju, w którym nastąpić ma dostawa.
Gdy zamówione towary są gotowe do wysyłki, Odbiorcy otrzymują wiadomość e-mail z informacjami na temat dostawy paczek GLS — w tym o przewidywanych ramach czasowych, w których dostawa ma zostać zrealizowana.
GLS oferuje wybór spośród kilku różnych opcji dostawy, na przykład: ustalenia nowego terminu dostawy lub innego adresu, a także przekierowania do punktu ParcelShop GLS. Odbiór przesyłek staje się elastyczny, a transport towarów dużo prostszy. Zmniejsza się ilość zapytań i skarg do Nadawców, a zadowolenie Odbiorców wzrasta.
Precyzyjnie skoordynowane regularne transporty i nowoczesne sortownie łączą poszczególne kraje. Dzięki naszej rozbudowanej sieci i jednolitemu systemowi Państwa paczki trafiają do Odbiorców już w czasie 48–96 godzin na terenie niemalże całej Europy.
Jakość usług jest jednakowo wysoka w całej Europie – jest to transport międzynarodowy pierwszej klasy.
Waga | Szer. | Wys. | Długość | Wymiar * |
---|---|---|---|---|
50 kg | 80 cm | 60 cm | 200 cm | 300 cm |
* obwód + najdłuższy bok paczki
Adres, z którego GLS odbierze paczkę nie musi znajdować się w Polsce. Każdy adres w naszej sieci, czy to w kraju, czy w Europie, może zostać wybrany.
Z Pick&ShipService paczka unika niepotrzebnego krążenia: dostarczana jest, na przykład, bezpośrednio od dostawcy do klienta końcowego lub odwrotnie. Zoptymalizuj realizację i logistykę zamówień dzięki usłudze Pick&ShipService.
Usługa może być wykorzystywana na przykład do dokonywania napraw: GLS dostarcza zamienniki, odbiera wadliwy towar i doręcza go do wskazanego serwisu.
Kurier wyda Odbiorcy paczkę, tylko jeśli otrzyma towar zwrotny.